Έναρξη

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε 4 στάδια. Πριν από το κάθε στάδιο, οι υπεύθυνοι καθηγητές του σχολείου μας είχαν ενημέρωση σχετικά με τις λεπτομέρειες και τα παραδοτέα που απαιτούνταν. Στη συνέχεια ακολουθούσαν συναντήσεις με τους μαθητές ώστε να γίνει συντονισμός και καταμερισμός των εργασιών. Οι συναντήσεις ήταν πολλές, συχνές και θα μπορούσαν να συνοψιστούν ανά στάδιο, ως εξής:

1ο στάδιο

Η επιθυμία μας να συμμετέχουμε στο πιλοτικό πρόγραμμα ήταν πολύ μεγάλη και το πρώτο που έπρεπε να γίνει ήταν η επιλογή μαθητών. Επειδή το σχολείο μας είναι μια δημοκρατική κοινότητα χωρίς αποκλεισμούς, έγινε κλήρωση και επιλέχθηκαν οι 20 μαθητές. Να αναφέρουμε ότι οι συναντήσεις μας γινόταν εκτός σχολικού προγράμματος και ήταν πολύωρες, απαιτητικές και με πολλές αναθέσεις εργασιών για το σπίτι. Επομένως, όσοι συμμετείχαμε ήμασταν συνειδητοποιημένοι για τον όγκο των εργασιών και τις ώρες που έπρεπε να αφιερώσουμε.

Στη συνέχεια έπρεπε να επιλεγεί το όνομα της ομάδας μας. Υπήρξε καταιγισμός ιδεών και πολλές ιδέες. Τελικά επιλέξαμε το CFU_Brussailors! Το CFU είναι το διεθνές όνομα του Διεθνούς Αεροδρομίου Ιωάννης Καποδίστριας, επομένως η επιλογή μας συμβολίζει το ταξίδι που ξεκινάμε από το νησί μας, την Κέρκυρα με πυξίδα την  Ευρωπαϊκή ένωση και τις Βρυξέλλες (Corfu, Brussels, sailors) και με μια πορεία ανακαλύψεων και γνώσεων για το θέμα που διαλέξαμε. Στη συνέχεια έπρεπε να πραγματοποιηθεί μια έρευνα για την επιλογή του έργου ΕΣΠΑ της περιοχής μας που θα ήταν το αντικείμενο της μελέτης μας. Η επιλογή ήταν εύκολη και επιλέξαμε την κατασκευή του νέου κτιρίου του 4ου Γενικού Λυκείου Κέρκυρας. Είναι το σχολείο που θα φοιτήσουμε μετά το Γυμνάσιο μας! Θα είναι το σχολείο μας! Γιατί επιλέξαμε το συγκεκριμένο έργο; Το σχολείο μας, το 7ο Γυμνάσιο, διαθέτει ένα πολύ καλό και σύγχρονο κτήριο, ενώ οι απόφοιτοί του πηγαίνουν σε ένα Λύκειο του οποίου οι κτηριακές υποδομές είναι επιεικώς απαράδεκτες και σίγουρα επικίνδυνες και για την υγεία και την ασφάλεια μας. Είναι ένα ζήτημα που μας απασχολεί έντονα και εμάς, και τους γονείς αλλά και τους εκπαιδευτικούς. Είναι, επίσης, γνωστό, ότι εδώ και αρκετά χρόνια, και μετά από πολλά προβλήματα, έχει ξεκινήσει η κατασκευή ενός νέου κτηρίου, με χρηματοδότηση από κοινοτικούς και εθνικούς πόρους για το συγκεκριμένο Λύκειο, γεγονός που μας είχε χαροποιήσει. Δυστυχώς, η κατασκευή του κτηρίου έχει καθυστερήσει και ψάχναμε τρόπους να λυθούν τα προβλήματα και να επισπευτεί η κατασκευή του.

Όπως μπορεί κανείς να αντιληφθεί από τη βασική περιγραφή του εν λόγω πιλοτικού προγράμματος, μας ταιριάζει απόλυτα και επίσης πιστεύαμε ότι η συμμετοχή μας σε αυτό το πρόγραμμα και η προβολή των δράσεών μας θα βοηθούσε και την ολοκλήρωση του νέου κτηρίου.

Επόμενη αποστολή ήταν η κατασκευή του τοίχου αναφοράς. Ο τοίχος αυτός αποτελεί το σημείο στο οποίο αναρτώνται όλες οι σημαντικές στιγμές του έργου καθώς και το σημείο αναφοράς και ενημέρωσης με φυσικό τρόπο μιας και ο τοίχος αυτός ήταν τοποθετημένος εντός του σχολείου και εύκολα προσπελάσιμος.

Ο τοίχος αναφοράς (ASOC Wall)

Η δημιουργία των ομάδων εργασίας ήταν το επόμενο που έπρεπε να γίνει. Έτσι λοιπόν σχηματίστηκαν οι παρακάτω ομάδες ανάλογα με τις δεξιότητες και τις επιθυμίες των μαθητών:

  • Υπεύθυνος έργου και επικεφαλής έρευνας: προσδιορίζουν ένα πλάνο εργασίας με προθεσμίες, οργανώνουν το Φάκελο της Έρευνας στο Google Drive, συμπληρώνουν το σχεδιάγραμμα του Σχεδίου Έρευνας, συλλέγουν τα κείμενα της ομάδας για να ελέγξουν ότι το υλικό συνάδει με τις αποφάσεις που λήφθηκαν κατά τη διάρκεια του μαθήματος και συμπληρώνουν την αναφορά μαθήματος με τα κείμενα που καταρτίστηκαν
  • Υπεύθυνος κοινωνικών μέσων και Coder: δημιουργούν τον λογαριασμό Google της ομάδας, τους λογαριασμούς κοινωνικών μέσων της ομάδας, γράφουν tweets συνοψίζοντας τον στόχο της επιλεγμένης έρευνας, κάνουν κοινοποιήσεις μέσω κοινωνικών μέσων χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα hashtags,
  • Designers: επεξεργάζεται το λογότυπο που θα αντιπροσωπεύσει το επιλεγμένο θέμα καθώς και οποιαδήποτε άλλα γραφικά χρειαστούν στο πρόγραμμα
  • Storytellers: γράφει την αφήγηση του μαθήματος στην τάξη, τα στάδια που ακολουθήθηκαν, τις σημαντικές λέξεις κλειδιά της επιλεγμένης έρευνας, επιλέγει μαζί με τους blogger τις σημαντικότερες φωτογραφίες που θα συνοδεύουν τις αναφορές μαθημάτων
  • Αναλυτής και Coder: γράφουν τα επιπρόσθετα δεδομένα και τις πληροφορίες που έχουν βρεθεί κατά τη διάρκεια των μαθημάτων στη τάξη και με ποιο τρόπο μπορούν να είναι χρήσιμα για την έρευνα
  • Blogger: χρησιμοποιώντας τα κείμενα που κατάρτισαν ο Storyteller, ο Αναλυτής και ο Coder, γράφει όλα τα post, για όλα τα στάδια, στα οποία συνοψίζονται οι αποφάσεις που λήφθηκαν στην τάξη οριοθετώντας το πλαίσιο της έρευνας.

Σειρά είχε η δημιουργία του λογότυπου. Η ομάδα των Designers ανέλαβε να δημιουργήσει 3-4 προτάσεις σχετικά με το λογότυπό μας. Αυτή είναι η επιλογή μας! Περιέχει τη σημαία της Ευρώπης, τον χάρτη της Κέρκυρας και την κουκουβάγια που υποδηλώνει ότι πρόκειται για έργο που σχετίζεται με την εκπαίδευση.

Εικόνα 3:

Το λογότυπό μας

Το στάδιο ολοκληρώθηκε με τη συγγραφή και την αποστολή των παραδοτέων τα οποία μπορείτε να βρείτε στους παρακάτω συνδέσμους:

ASOC – ΑΝΑΦΟΡΑ 1ου ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

https://docs.google.com/document/d/1brSYucPQZJ0tqCs5sDFUvTqar21YDUmv8CetvoXDkHQ/edit?usp=sharing

https://docs.google.com/presentation/d/1He5x7E4bAHd82d_l7e0E0uuCqoxwio5CzpBn9sTS1Qs/edit?usp=sharing

Φωτογραφικό υλικό:

https://drive.google.com/file/d/18uGvM3nTILpEu4LKA9boUdIau3rMbgLR/view?usp=sharing

2ο  στάδιο

Το επόμενο στάδιο ήταν πολύ απαιτητικό. Έπρεπε να πάρουμε συνεντεύξεις από τους εμπλεκόμενους στο έργο αλλά και από τους ωφελούμενους. Επίσης, έπρεπε να πραγματοποιηθεί έρευνα δεδομένων και συλλεχθούν δεδομένα και απόψεις από όσο το μεγαλύτερο κοινό. Δημιουργήσαμε ομάδες που θα αναλάμβανε να οργανώσει τις ερωτήσεις των συνεντεύξεων, την καταγραφή της συνέντευξης, τη λήψη φωτογραφιών και βίντεο και να επιλέξει το κατάλληλο λογισμικό και εξοπλισμό. Επίσης, έπρεπε να αναλάβει την επικοινωνία και τις λοιπές λεπτομέρειες της συνέντευξης.

Για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις αυτές, ζητήσαμε τις γνώσεις από τη δημοσιογράφο κα Ηρώ Λέλλα η οποία μας έδωσε πολύτιμες πληροφορίες για τα fake news, συμβουλές για τη διατύπωση ερωτήσεων, τη στάση του σώματος, την έρευνα, τα πνευματικά δικαιώματα, την προστασία των προσωπικών δεδομένων, κ.α. Οι συμβουλές αυτές αποδείχτηκαν απαραίτητες.

Στη συνέχεια, πραγματοποιήσαμε τις συνεντεύξεις με τους ωφελούμενους του έργου καθώς και με τη Διαχειριστική Αρχή του ΕΣΠΑ στα Ιόνια Νησιά. Έτσι λοιπόν μιλήσαμε με τον Διευθυντή του 4ου Λυκείου κ. Αλεξίου ο οποίος μας ανέλυσε την κατάσταση στο υπάρχον κτήριο την οποία την διαπιστώσαμε και οι ίδιοι από την επίσκεψη στους χώρους του σχολείου. Θα λέγαμε ότι είναι τραγική. Σίγουρα δεν θα θέλαμε να φοιτήσουμε εκεί! Ο κος Αλεξίου εξέφρασε μάλιστα την επιθυμία ότι είναι πρόθυμος αυτός, οι καθηγητές και οι μαθητές να βοηθήσουν στην μετακόμιση εάν χρειαστεί για να εγκατασταθούν στις νέες εγκαταστάσεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Επίσης, πήραμε συνέντευξη και τον κ. Μουρούζη Υπεύθυνο του Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών που στεγάζεται επίσης στο ίδιο κτήριο. Μας ανέλυσε τις δράσεις του κέντρου, τις τρομερές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σε αυτό το κτήριο, τις δυνατότητες που θα είχαν εάν βρισκόταν σε ένα πιο κατάλληλο κτήριο ενώ χαρακτήρισε σκάνδαλο το γεγονός ότι το δημόσιο πληρώνει ένα τόσο μεγάλο ποσό για νοίκι σε αυτό το ακατάλληλο κτήριο και δεν είχε φροντίσει να κατασκευάσει νωρίτερα σχολική στέγη. Τελευταία συνέντευξη σε αυτό το στάδιο ήταν με τους υπεύθυνους της Διαχειριστικής Αρχής ΕΣΠΑ στα Ιόνια Νησιά. Η συνέντευξη αυτή ήταν επίσης σημαντική. Μας βοήθησε να καταλάβουμε γιατί αργούν τόσο πολύ τα έργα, τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου έργου, τη γραφειοκρατία που απαιτείται και τις διαδικασίες από τη στιγμή της έγκρισης μιας μελέτης μέχρι την έναρξη και την υλοποίηση ενός έργου. Η εμπειρία με τις συνεντεύξεις ήταν καταπληκτική. Είναι ωραίο τελικά να παίρνεις συνέντευξη και να θέτεις καίρια ερωτήματα!

Η ομάδα επί τω έργω

Μετά τις συνεντεύξεις, ήρθε η ώρα των ερωτηματολογίων! Δημιουργήσαμε 2 ερωτηματολόγια και διαμοιράστηκαν ηλεκτρονικά μέσω των social media και προωθήθηκαν μέσω του τοπικού ηλεκτρονικού και έντυπου τύπου! Τα ένα ερωτηματολόγιο απευθυνόταν στους μαθητές του 4ου Λυκείου και το άλλο σε όλο το κοινό της Κέρκυρας.

Χρησιμοποιώντας τα επεξεργασμένα αυτά δεδομένα, δημιουργήσαμε 3 infographics, χρησιμοποιώντας 3 διαφορετικά εργαλεία, όπου συνοπτικά μπορεί να δει κανείς την έρευνα που έγινε, τόσο μέσα από τα ερωτηματολόγια όσο και από την αναζήτηση και ανάλυση στοιχείων από το διαδίκτυο.

Δείγματα από τα infographics

Το στάδιο αυτό ολοκληρώθηκε με τη συγγραφή του άρθρου δημοσιογραφίας το οποίο κοινοποιήθηκε και δημοσιεύθηκε και στον τύπο αλλά και στα social media.

ASOC – ΑΝΑΦΟΡΑ 2ου ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

https://drive.google.com/file/d/1sQkBQs8KPnyvGusuEusHWT7rJA49WwwY/view?usp=sharing

(μέσα στο οποίο μπορείτε να βρείτε και το άρθρο δημοσιογραφίας το οποίο κοινοποιήθηκε και στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο).

3ο στάδιο

Αυτό το στάδιο ήταν πολύ ιδιαίτερο! Είχαμε τον κορονοϊό! Η υλοποίηση του προγράμματος άλλαξε τρόπο! Με το κλείσιμο των σχολείων και τον περιορισμό στο σπίτι, η επικοινωνία μεταξύ μας άλλαξε. Χρησιμοποιήσαμε τα εργαλεία τηλεδιάσκεψης για να οργανώσουμε τις διαδικτυακές μας συναντήσεις και τις εργασίες μας. Σε αυτό το στάδιο του προγράμματος θα έπρεπε να είχαμε κάνει επιτόπια επίσκεψη στο έργο και να πάρουμε μια συνέντευξη με τον υπεύθυνο μηχανικό επίβλεψης του έργου. Αφού αποφασίσαμε τις αρμοδιότητες κάθε ομάδας, προετοιμαστήκαμε και οργανώσαμε τη διαδικτυακή μας συνέντευξη με τον μηχανικό. Περισσότεροι από 16 μαθητές «ανέκριναν» τον μηχανικό!

Ευτυχώς η λήξη των περιορισμών μας βοήθησε και καταφέραμε να κάνουμε και μια δια ζώσης επίσκεψη στο έργο μαζί με τον μηχανικό! Είδαμε τα έργα και την πρόοδό τους από κοντά. Κατά τη διάρκεια της επιτόπιας επίσκεψης και συνέντευξης με τον μηχανικό, υπήρχε και το τηλεοπτικό σας συνεργείο το οποίο κατέγραφε τους δημοσιογράφους-μαθητές να πραγματοποιούν την έρευνά τους, να περιηγούνται στο εργοτάξιο και να απευθύνουν τις ερωτήσεις τους στους υπεύθυνους του έργου.

Η επιτόπια επίσκεψή μας παρουσιάστηκε και στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του περιφερειακού τηλεοπτικού σταθμού Start TV και μπορείτε να τη δείτε εδώ:

https://drive.google.com/file/d/1gYO1lmWH0jHOAlATgtItRz0BDgQA8g8E/view?usp=sharing

Είχαμε επίσης τη χαρά, να παρουσιάσουμε το έργο μας και στο 12ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής που ήταν και το 1ο Διαδικτυακό Συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα. Το συνέδριο αυτό πραγματοποιήθηκε από την Περιφερειακή Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας και είχαμε την τιμή να συμμετέχουμε ως το μοναδικό σχολείο στην Ελλάδα, στην έναρξη και τους χαιρετισμούς του συνεδρίου, παρουσία της Υπουργού Παιδείας κας Κεραμέως, τον Υφυπουργό Εσωτερικών για τη Μακεδονία-Θράκη, Υφυπουργούς του Υπουργείου Ανάπτυξης, του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και άλλων επίσημων προσκεκλημένων. Στο πλαίσιο του συνεδρίου, τις επόμενες μέρες παρουσιάσαμε την εργασία μας ενώ μιλήσαμε για τις εμπειρίες μας και στο Διαδικτυακό ραδιόφωνο του συνεδρίου. Χαρήκαμε πολύ που εκπροσωπήσαμε τη μαθητική κοινότητα όλης της Ελλάδας και απολαύσαμε τη συμμετοχή μας σε μια τόση μεγάλη και σημαντική εκδήλωση και κάναμε γνωστή της έρευνά μας στο πανελλήνιο.

Το θέμα της εισήγησής μας ήταν: Αναπτύσσοντας τις δεξιότητες του 21ου αιώνα και της Πληροφορικής μέσω της συμμετοχής στο εθνικό πιλοτικό πρόγραμμα ASOC “At the School of Open Cohesion”

Εισήγηση:

https://drive.google.com/file/d/1QZPWGcR9mcn7wvRUJT68I_W-myj3YZvv/view?usp=sharing

Παρουσίαση:

https://prezi.com/view/gkgXaoteLQqQRcHyJprz/

Να σημειωθεί ότι η εισήγηση και η παρουσίαση αποτελούν επίσημες δημοσιεύσεις και έχουν δοθεί πιστοποιητικά για όλους μαθητές και καθηγητές που συμμετείχαν. Τη συμμετοχή μας μπορείτε να τη διαπιστώσετε από το πρόγραμμα του συνεδρίου στον παρακάτω σύνδεσμο (http://www.synedrio.kmaked.eu/images/docs/programma12.pdf), ενώ οι μαγνητοσκοπήσεις των εισηγήσεων – παρουσιάσεων και η συμμετοχή μας στο WebRadio και στους επίσημους χαιρετισμούς έναρξης του συνεδρίου, ως τιμώμενο σχολείο, παρουσία της κα Υπουργού Παιδείας στον σύνδεσμο: http://www.math-syn-pli.gr/ και στη συνέχεια κλικ στο ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ – LIVE ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ ή εναλλακτικά:

https://www.youtube.com/watch?v=_hGpnLGBuoo&feature=youtu.be (Χαιρετισμοί [στο 11:59 – 50:25])

https://www.youtube.com/watch?v=WnK76yJgAAg&feature=youtu.be (Παρουσίαση εργασίας [στο 8:05 – 24:55])

https://www.youtube.com/watch?v=nvdSrJyh1iU&feature=youtu.be (WebRadio [στο 4:51:40- 5:10:30])

Το στάδιο ολοκληρώθηκε με τη συμπλήρωση της ειδικής αναφοράς πολιτικής παρακολούθησης και τη δημιουργία animated video το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ: https://www.powtoon.com/m/g2xaiiZMPIe/1/m

ASOC – ΑΝΑΦΟΡΑ 3ου ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

https://drive.google.com/file/d/1vpTfHDadzvvRarTngG2dv9U4EfoAK0aQ/view?usp=sharing

Ερωτηματολόγιο – Αναφορά Monithon

https://drive.google.com/file/d/1Ngijw2JDkOPLYx26Q6gGyoHSgFQS3evm/view?usp=sharing

Φωτορεαλιστικές εικόνες του έργου (ολοκληρωμένο)

https://drive.google.com/file/d/1c1KSWf-j_MN6OQnmPML_hL1rvLq6_8_k/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1BY2Ib3XmV0nEDJy2S01jaT_dAhud5VtF/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/12KhLZLpJlB9er0R7WhDN3sAAxFBk4IeZ/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1e0wOjBx1R8zwJBsVs2peYQEXf7yxOJ5e/view?usp=sharing

4ο στάδιο

Στο 4ο στάδιο του προγράμματος πρέπει να κοινοποιήσουμε τα αποτελέσματα της έρευνάς μας. Στο πλαίσιο αυτό ξεκινήσαμε από τη Δήμαρχο Κέρκυρας κα Υδραίου την οποία και συναντήσαμε στο Μαράσλειο. Σκοπός της συνάντησης-συνέντευξης ήταν να ενημερώσουμε τη Δήμαρχο για την έρευνά μας, να αναδείξουμε το πρόβλημα της σχολικής στέγης στην Κέρκυρα, να προτείνουμε δράσεις και ιδέες μας. Επίσης, ζητήσαμε από τη Δήμαρχο να ασχοληθεί πιο ενεργά με το θέμα της σχολικής στέγης και να μας περιγράψει τι προτίθεται να κάνει Δήμος. Πληροφορηθήκαμε τα προβλήματα που υπάρχουν, τις δυσκολίες κυρίως στο κέντρο της πόλης αλλά με χαρά διαπιστώσαμε ότι υπάρχει ένα πλάνο ώστε να σε μελλοντικά προγράμματα ΕΣΠΑ να ενταχθούν και άλλες κατασκευές νέων σχολικών κτηρίων αλλά και επισκευές και αναβαθμίσεις στα υπάρχοντα.

Μια άλλη δράση ενημέρωσης είναι η επί τόπου ενημέρωση των πολιτών. Βρεθήκαμε σε διαφορετικά σημεία της πόλης (Λιστόν, είσοδο Φρουρίου, Κανόνι, κτλ) όπου ενημερώναμε το κοινό σχετικά με το πρόβλημα της σχολικής στέγης παρουσιάζοντας τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα και ερωτηματολόγια.

Στη συνέχεια μιλήσαμε στο ραδιοφωνικό σταθμό Kyma FM για το πρόγραμμα ASOC και για το έργο που αναλάβαμε να μελετήσουμε. Η παρουσία μας στο σταθμό αποσκοπούσε να παρουσιαστούν τα στοιχεία αυτά σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό.

Μπορείτε να ακούσετε όλη τη συνέντευξη εδώ:

https://drive.google.com/file/d/14Gb8VWLOHN34SpcOEE3JpLRDJ26jPSQU/view?usp=sharing

Απομένουν μερικές ακόμα δράσεις μέχρι το τέλος και αυτού του σταδίου το οποίο ολοκληρώνεται με την αποστολή και της τελευταίας αναφοράς.

Συμπέρασμα

Αισθανόμαστε πάρα πολύ ευτυχείς που συμμετείχαμε στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να μάθουμε πολλά πράγματα για το νέο σχολείο που κτίζεται, το σχολείο μας δηλαδή. Συναντιόμασταν αρκετές φορές κάθε βδομάδα είτε για μικρά είτε για πολύ μεγάλα πράγματα. Κυριακές ήταν επίσης μερικές μέρες όπου συναντιόμασταν για να συντονίσουμε τις εργασίες μας. Εκτός από πολλά πράγματα που μάθαμε, πχ σχετικά με την Πληροφορική (google docs, επεξεργασία εικόνων, βίντεο, ηχογραφήσιες, infographics, online ερωτηματολόγια, animated video, κα) μάθαμε να συνεργαζόμαστε, να επικοινωνούμε, να κάνουμε παρουσιάσεις, να παίρνουμε συνεντεύξεις, να δίνουμε συνεντεύξεις(!), να συμμετέχουμε σε συνέδρια και ημερίδες και πάρα πολλά άλλα. Με αυτόν τον τρόπο αναπτύχθηκαν και εξελίχθηκαν περαιτέρω οι δεξιότητες του 21ου αιώνα ενώ δεν θα πρέπει να παραβλέψουμε και τις δεξιότητες δημοσιογραφίας που αποκτήθηκαν και άλλες παράπλευρες γνώσεις όπως μέθοδοι έρευνας, ανάλυση δεδομένων, σωστή διατύπωση ερωτήσεων, στάση σώματος, τα fake news, τα πνευματικά δικαιώματα, τα προσωπικά δεδομένα, κ.α. Και όλα αυτά μέσα σε πνεύμα συνεργασίας, αλληλοϋποστήριξης, υπευθυνότητας και ομαδικού πνεύματος. Συνολικά οι δράσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα είναι:

  • Συνέντευξη με τον κο Μουρούζη, Υπεύθυνο ΕΚΦΕ Κέρκυρας
  • Συνέντευξη με τον κο Αλεξίου, Διευθυντή 4ου Λυκείου Κέρκυρας
  • Συνέντευξη με την ομάδα, τους υπεύθυνους από την Διαχειριστική Αρχή του ΕΣΠΑ στα Ιόνια.
  • Δημιουργία 2 ερωτηματολογίων (για μαθητές το ένα και για γενικό πληθυσμό το δεύτερο)
  • Διαμοιρασμός των ερωτηματολογίων είτε με φυσική παρουσία είτε ηλεκτρονικά
  • Ενημέρωση και προβολή όλων των δράσεων μέσω facebook, twitter, instagram, blog
  • Ενημέρωση και προβολή σε περιφερειακά ηλεκτρονικά, έντυπα και τηλεοπτικά μέσα
  • Συνέντευξη με τον επιβλέποντα μηχανικό κο Τσουρούλα
  • Επιτόπια επίσκεψη στο υπάρχων κτήριο του 4ου Λυκείου
  • Επιτόπια επίσκεψη στο υπό κατασκευή κτήριο
  • Συνέντευξη σε περιφερειακό τηλεοπτικό σταθμό κατά τη διάρκεια της επιτόπιας επίσκεψης
  • Συμμετοχή στο 12ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Κεντρικής Μακεδονίας
  • Παρουσίαση της εργασίας στο 12ο Μαθητικό Συνέδριο
  • Συνοπτική παρουσίαση του προγράμματος στην έναρξη του συνεδρίου παρουσία της Υπουργού Παιδείας
  • Διαδικτυακή ραδιοφωνική συνέντευξη  στο WebRadio του συνεδρίου
  • Συνάντηση-συνέντευξη με τη Δήμαρχο Κέρκυρας κα Υδραίου
  • Προβολή της δράσης μας με παρουσία σε κεντρικά σημεία της πόλης. Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών
  • Τηλεοπτική παρουσία για την προβολή του έργου μας και ενημέρωση των πολιτών.
  • Ραδιοφωνική συνέντευξη και παρουσίαση όλων των δράσεων μας

Όλες οι δράσεις μας και πολύ περισσότερο υλικό μπορείτε να βρείτε στα social media τα οποία είναι:

https://www.facebook.com/CFUBrussailors/

https://www.instagram.com/cfu.brussailors/

καθώς και στο blog του σχολείου μας:

https://blogs.sch.gr/7gymkerk/category/ekdiloseis/asoc/

Παρακαλούμε προωθείστε και να ενισχύστε την προσπάθειά μας στα social media.

Σας ευχαριστούμε,

Οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα

Οι υπεύθυνοι Καθηγητές – Σιώτος Ευάγγελος, Ζολώτα Κωνσταντινιά

Skip to content