Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων γνωστοποιεί ότι έχουν αναρτηθεί προσωρινοί πίνακες κατά κλάδο με το ονοματεπώνυμο των αιτούμενων μελών ΕΕΠ αρμοδιότητάς μας, καθώς και τις μονάδες μετάθεσης κατά κριτήριο και στο σύνολό τους, προς ενημέρωση των αιτούντων σύμφωνα με την υπ. αριθμ.121292/Ε4/15-10-2024 (ΑΔΑ: ΡΜ6246ΝΚΠΔ-ΔΜΤ) εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με θέμα: ¨Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αιτήσεων μετάθεσης σχολικού έτους 2024-2025.


Ενστάσεις:

Τα εν λόγω μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού προσωπικού (ΕΕΠ) έχουν τη δυνατότητα υποβολής ένστασης ηλεκτρονικά στο email: mail@ionion.pde.sch.gr, από 5-12-2024 έως και τις 10-12-2024, και θα μπορεί στο διάστημα αυτό να γίνει διόρθωση των ηλεκτρονικών αιτήσεων στην περίπτωση δικαίωσης από το αρμόδιο ΠΥΣΕΕΠ τυχόν υποβληθεισών ενστάσεων από τους ενδιαφερόμενους.
Το ηλεκτρονικό μήνυμα θα πρέπει να έχει την εξής δομή:


ΘΕΜΑ:

Ένσταση – ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού – ειδικότητα


Σώμα μηνύματος/κειμένου:

ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού, κλάδος/ειδικότητα, αριθμός μητρώου, τύπος αίτησης, λόγος ένστασης.


Ανάκληση αίτησης μετάθεσης:

Σας υπενθυμίζουμε ότι ανάκληση της αίτησης μετάθεσης μπορεί να γίνει μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος μέχρι 31-12-2024 και ώρα 15:00, οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα αυτή στο σύστημα.

Για πληροφορίες και διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνείτε στο τηλέφωνο: 2661082195 (εσωτ.121)

Για λεπτομέρειες μπορείτε να κατεβάσετε το σχετικό πίνακα, μέσω του παρακάτω συνδέσμου:

Skip to content